מיתוג על מוצרים

לא משנה באיזה עולם תוכן אתה נמצא, המוצרים בהם תשתמש יכולים להיות כלי הפרסום שלך

באמצעות מיתוג מוצרים שונים עם הלוגו, מספר הטלפון או כל מידע אחר על העסק שלך תוכל לגרום לרבים להיזכר ולשלוף את הפרטים בקלות ובמהירות רבה יותר.

ידוע כי מוצרים ממותגים מוכרים יותר, זכירים יותר ובעצם מבדלים אותם משאר המוצרים.

ראשית דאג לייצר כמות מספקת של עטים אותם תחלק ללקוח, לקראת כנס חשוב לבחור מוצר נחמד אשר ישמש כgive away GIFT אנשים אוהבים מתנות, ומתג את המוצר.

המוצר ימשיך ויסתובב הלאה ויהווה "פרסום מהלך". לפני אירוע חברה בחר מוצר שיהיה שימושי ונחמד, כמובן שימותג בפרטי החברה, הוא יעלה את "גאוות היחידה", גם יהיה שימושי למשתמש וגם יהיה פרסומת "מטיילת", בכל פעם שישתמשו במוצר כולם יחשפו לשם שלך ולפרטים שלך.

חשוב לזכור שלא חייבים להיות "חברה גדולה" בשביל למתג מוצרים. מדובר בעלות לא גבוהה ומאוד חשובה לפרסום ומיתוג העסק.

אפשר לבחור כל מוצר ובאפשרותנו מגוון טכניקות להדפסה אותם נתאים, אם זה הדפסת משי, הדפסת טמפון, סובלימציה או אפילו חריטה, הכל בהתאם למוצר.

רעיונות למוצרים שניתן למתג הם רבים וככל שתבוא עם רעיון מקורי יותר כך יזכרו אותו יותר.

זה יכול להיות הדפסה ומיתוג של קופסת סוכריות קטנה, של מטען נייד, מטריה בחורף או שמשייה לקיץ, כיסאות נוח לים, מגבות, מחזיק מפתחות, מניפה, נעלי אצבע ומה לא… אנחנו מדפיסים על כל מוצר שתבחר.

אהבתם? שתפו:

מה אנחנו עושים

"Marking" מתמחה בשירותי סימון מוצרים באמצעות חריטה ממוחשבת ו/או הדפסה בשיטת הטמפוגרפיה, ברשותנו המכונות והכלים החדישים ביותר בשוק הסימון והחריטה. באמצעות שיטות עבודה מיוחדות אשר פותחו על ידנו אתם מקבלים איכות הדפסה/חריטה מהגבוהות בארץ תוך שמירה מקסימאלית על שלמות ואיכות המוצר עליו מתבצעת העבודה.